صفحه: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : امروز ساعت 02:19:46 am 
نویسنده پیرامیدطرح - آخرين ارسال توسط پیرامیدطرح
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری شرکت eCommera را گروه معماری  ALL in STUDIO انجام داده است. شرکت eCommera در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارد در شهر صوفیه-کشور بلغارستان، واقع شده است.
نکته جالب و خاص در اجرای این دکوراسیون داخلی، احساس شعف و شادمانی گروه معماری ALL in STUDIO  بود، چرا که مدیران شرکت  eCommera  درک عمیقی از تکنولوژی داشته و ارزش بالایی برای طراحی و پرسنل خود قائل بودند و این موضوع کار را برای شرکت طراح، آسان تر کرده است.
برای طراحی و اجرای حرفه ای و زیبای دکوراسیون داخلی شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه شوید.




 2 
 : امروز ساعت 02:15:37 am 
نویسنده companyregisterir - آخرين ارسال توسط companyregisterir
مدارک لازم جهت ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقیقی:

1-کپی شناسنامه شخص متقاضی

2-کپی کارت ملی شخص متقاضی

3-کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

4-کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

5-نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10

مدارک لازم جهت ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقوقی:

1-کپی شناسنامه مدیر عامل شرکت

2-کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت

3-کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

4-کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

5-کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

6-یک نمونه از علامت مورد تقاضا(در کادر 10 در 10)

مدت اعتبار حمایت از علامت تجاری،10 سال از تاریخ ثبت اظهارنامه در اداره مالکیت های صنعتی می باشد که هر 10 سال قابل تمدید است و چنانچه ظرف 10 سال تمدید نگردد و 6 ماه از تاریخ اعتبار گذشته باشد صاحب گواهینامه می بایست جهت ثبت نام و علامت تجاری خود دوباره اقدام نماید.

در انتها توجه داشته باشید که در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت کلمه یا حروف لاتین استفاده گردد، ارائه ی کارت بازرگانی الزامی می باشد.

 3 
 : سپتامبر 21, 2018, 11:21:15 pm 
نویسنده eh3an2010 - آخرين ارسال توسط eh3an2010
طراحی سایت باغ وحش
در بیشتر شهرهای بزرگ حداقل یک باغ وحش وجود دارد. طراحی سایت باغ وحش در میزان بازدید و رونق این باغ وحش ها تأثیر زیادی دارد.

افرادی که به منظور سیاحت و گردش به مسافرت می روند معمولاً قبل از آغاز سفر خود راجع به مکان های دیدنی شهر مورد نظر جستجو و تحقیق می کنند.

در صورتی که باغ وحش دارای وب سایت بوده و وب سایت خود را به خوبی سئو کرده باشد، در نتیجه های مربوط به مکان های دیدنی و تفریحی مربوط به شهر نمایش داده می شود.

امکانات طراحی وب سایت باغ وحش
این گونه وب سایت ها می توانند دارای بخش خبری و اطلاع رسانی بوده و اخبار مربوط به اتفاقات، تعرفه ها، تخفیف ها و مراسم های باغ وحش را در آن قرار داد.

طراحی سایت

صفحه تماس با ما راه های ارتباطی با مدیریت باغ وحش را دربر می گیرد. اطلاعاتی مانند شماره های تماس، ایمیل، شماره فکس و آدرس باغ وحش در این بخش وارد می شود.

صفحه درباره ما بخشی از سایت است که کل اطلاعات راجع به سال تأسیس و پیشینه باغ وحش در آن ذکر می شود. و اطلاعاتی راجع به مدیریت و همچنین پرسنل باغ وحش در آن بیان می شود.

  تبدیل سایت از استاتیک به داینامیک
وب سایت می تواند دارای یک اسلایدر زیبا باشد. این اسلایدر بایستی حاوی تصاویری از حیوانات باشد. البته این عکس ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

در واقع طراحی سایت باغ وحش باید به گونه ای باشد که اطلاعات کاملی راجع به محیط و قسمت های مختلف باغ وحش به بازدید کنندگان ارائه دهد و در آن ها اشتیاق برای آمدن به باغ وحش ایجاد کند.

بهتر است این وب سایت ها صفحه ای مخصوص به گالری تصاویر داشته باشند. و از تمامی حیوانات باغ وحش تصاویری تهیه شده و در این بخش قرار داد.

 4 
 : سپتامبر 20, 2018, 09:52:52 am 
نویسنده amirali96 - آخرين ارسال توسط amirali96
هتل سوئیت توم توم استانبول : هتل پنج ستاره سوئیت توم توم، ساختمانی قدیمی و تاریخی در گالاتا داشته که قدمت آن به دهه 1850 برمیگردد. این ساختمان در زمان های گذشته محل اقامت راهبه های فرانسوی و خانواده معروف لونتاین بوده. اما اکنون این ساختمان تاریخی، به یک هتل بسیار زیبا و پنج ستاره در شهر استانبول تبدیل شده است. کارکنان این هتل مجلل و باشکوه به زبان های انگلیسی، بلغاری، ترکی و روسی مسلط بوده و به میهمانان و توریست های تور استانبول امکانات و خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... ارائه میدهند.


اتاق های هتل سوئیت توم توم استانبول
هتل سوئیت توم توم استانبول به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت مجهز همراه با چشم اندازهای خاصی از تراس به دریای مرمره و مسجد سلطان احمد می باشند. این بیست اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

    اتاق های استاندارد
    اتاق های خانوادگی
    سوئیت های اختصاصی

در هر اتاق و سوئیت از این هتل پنج ستاره مبلمان مدرن، لوازم لوکس و شیک قرار گرفته اند. امکانات مشابه بین این اتاق ها و سوئیت های هتل سوئیت توم توم برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوئیت توم توم استانبول
یکی از بهترین رستوران های استانبول در هتل سوئیت توم توم قرار دارد. رستوران نیکول در آخرین طبقات هتل قرار داشته و بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. میهمانان در این رستوران میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را میل کنند. در کنار این رستوران یک کتابخانه بزرگ و دنج نیز برای علاقه مندان به مطالعه هست.

دسترسی های نزدیک به هتل سوئیت توم توم استانبول
از هتل سوئیت توم توم تا میدان تقسیم یک کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی اتاتورک چهارده کیلومتر فاصله است.

 5 
 : سپتامبر 20, 2018, 09:34:45 am 
نویسنده amirali96 - آخرين ارسال توسط amirali96
هتل سوئیت توم توم استانبول : هتل پنج ستاره سوئیت توم توم، ساختمانی قدیمی و تاریخی در گالاتا داشته که قدمت آن به دهه 1850 برمیگردد. این ساختمان در زمان های گذشته محل اقامت راهبه های فرانسوی و خانواده معروف لونتاین بوده. اما اکنون این ساختمان تاریخی، به یک هتل بسیار زیبا و پنج ستاره در شهر استانبول تبدیل شده است. کارکنان این هتل مجلل و باشکوه به زبان های انگلیسی، بلغاری، ترکی و روسی مسلط بوده و به میهمانان و توریست های تور استانبول امکانات و خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... ارائه میدهند.


اتاق های هتل سوئیت توم توم استانبول
هتل سوئیت توم توم استانبول به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت مجهز همراه با چشم اندازهای خاصی از تراس به دریای مرمره و مسجد سلطان احمد می باشند. این بیست اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

    اتاق های استاندارد
    اتاق های خانوادگی
    سوئیت های اختصاصی

در هر اتاق و سوئیت از این هتل پنج ستاره مبلمان مدرن، لوازم لوکس و شیک قرار گرفته اند. امکانات مشابه بین این اتاق ها و سوئیت های هتل سوئیت توم توم برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوئیت توم توم استانبول
یکی از بهترین رستوران های استانبول در هتل سوئیت توم توم قرار دارد. رستوران نیکول در آخرین طبقات هتل قرار داشته و بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. میهمانان در این رستوران میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را میل کنند. در کنار این رستوران یک کتابخانه بزرگ و دنج نیز برای علاقه مندان به مطالعه هست.

دسترسی های نزدیک به هتل سوئیت توم توم استانبول
از هتل سوئیت توم توم تا میدان تقسیم یک کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی اتاتورک چهارده کیلومتر فاصله است.

 6 
 : سپتامبر 17, 2018, 12:51:39 pm 
نویسنده sitecup1 - آخرين ارسال توسط sitecup1
طراحی سایت دانشگاهی ­- سایت کاپ

طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت تهران با پیشرفت علم و طراحی سایت های متعدد، کمبود وب سایت های دانشگاهی به شدت احساس می شود. طراحی سایت دانشگاهی و طراحی پورتال دانشگاهی یک راه حل مناسب برای مدیریت برنامه دانشجویان است. در طراحی سایت دانشگاهی می توان از ماژول آزمون ساز جهت برگزاری آزمون، صدور کارنامه آنلاین، طبقه بندی سوالات استفاده کرد.

طراحی وب سایت جامع و کامل که یک رابط کاربری جذاب و زیبا دارد می تواند در جذب دانشجویان بسیار موفق عمل می کند و باعث افزایش بازدید سایت شود.

 انگیزه در طراحی وب سایت دانشگاهی

برای برقراری ارتباط بین فعالان دانشگاهی، ارتباط بین اساتید و دانشجویان، ارائه آموزش های آنلاین و برگزاری آزمون های آنلاین طراحی سایت دانشگاهی ابزاری مفید و کارآمد می باشد.

از مزایای طراحی سایت دانشگاهی می توان به ارائه دروس به صورت آنلاین، در دسترس بودن اساتید در هر جای دنیا، بالا رفتن سطح علمی دانشجویان، انجام کلیه فعالیت های آموزشی، برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و قابلیت پذیرش دانشجو بدون محدودیت اشاره کرد.

 

طراحی پورتال دانشجویی

با مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی هنوز هم بسیاری از وب سایت های دانشگاهی پورتال دانشجویی ندارند و دانشجویان باید ساعت ها منتظر بمانند تا انتخاب واحد کنند. بیشتر کارمندان و کادر دانشگاهی از شلوغی این صف ها و حجم بالای کاریشان ناراضی هستند. با اضافه کردن پورتال داشجویی به سایت های دانشگاهی تمام فعالیت های انتخاب واحد، حذف و ثبت نام به راحتی امکان پذیر می شود.


 امکانات وبسایت های دانشگاهی


طراحی صفحه معرفی سایت
امکانات پورتال دانشجویی از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، ارتباط با صندوق دانشجویی
ارائه پورتال هایی برای ورود اساتید، کارمندان و دانشجویان
ارتباط مستقیم با سیستم حضور و غیاب
ارتباط با درگاه های پرداخت الکترونیکی و موسسات مالی
طراحی صفحه مقالات و گالری

 7 
 : سپتامبر 17, 2018, 12:25:51 pm 
نویسنده sitecode - آخرين ارسال توسط sitecode
محتوای کاربرپسند برای طراحی سایت


محتوای کاربرپسند برای طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان مشتاق، اغلب در ابتدا به چالش کشیدن برای ایجاد ترافیک طراحی سایت به طور منظم، ایجاد اعتبار و به دست آوردن مشتریان طراحی سایت ثابت می کند. حتی اگر شما همیشه محتوای طراحی سایت با کیفیت بالا را در وبلاگ طراحی سایت شرکت خود قرار دهید، ممکن است هنوز بخشی از آن را پیش بیاورید تا بتوانید به طور خاص از خوانندگان (و یا مشتریان طراحی سایت آینده نگر) پیروی کنید.
یکی از راه هایی که من پیدا کردم این است که در سرعت بخشیدن به کارها و دستیابی به تمام اهداف فوق موثر باشد، وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان در طراحی سایت های دیگر است. به نظر می رسد ساده است، آیا این نیست؟ این نیست 3 اشتباه رایج وجود دارد که اغلب به کار سختی که در تلاشهای وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان شما گذاشته اید هدر رفته است. در اینجا چگونگی قربانی شدن آنها را نمی بینید.

هدف از تولید محتوا را در طراحی سایت خود مشخص نمایید
پدیده وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان بی اهمیت شده است به ویژه از زمانی که الگوریتم های گوگل شروع به تبدیل شدن به کیفیت بیشتر گرا بود. فقط به خاطر وبلاگ طراحی سایت نویسی به این دلیل که همه چیز را انجام می دهید، پرش نکنید. برای هر تلاش بازاریابی برای موفقیت در دراز مدت، ابتدا باید یک هدف مشخص داشته باشید.

محتوا در حوزه کسب و کاری طراحی سایت خود تهیه نمایید
بگذارید بگوییم شما به دنبال معرفی محصولات یا خدمات خود به یک بخش خاص از بازار هستید. پس از آن شما باید به برخی از وبلاگ طراحی سایت های برتر در صنعت توجه کنید که اکثر مشتریان طراحی سایت احتمالی شما احتمالا بازدید می کنند. این امر به ایجاد یک تصویر معتبر برای نام تجاری طراحی سایت شما و ایجاد ترافیک طراحی سایت واجد شرایط کمک می کند.همین امر برای خرید مشتری نیز هست. ارسال پست های مهمان را به برخی از وبلاگ طراحی سایت های مشهور که مشتریان طراحی سایت آینده نگر شما احتمالا بازدید.
در حال حاضر، اگر هدف شما برای دریافت لینک ها باشد، انتخاب شما از وبلاگ طراحی سایت های هدف به طور واضح تغییر خواهد کرد. خودم یک نویسنده آزاد، اشتباه نگارش وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان را در وبلاگ طراحی سایتهای نوشتاری آزاد به امید گرفتن مشتریان طراحی سایت انجام دادم. من ترافیک طراحی سایت و لینک ها را از پست های مهمان دریافت کردم، اما نه مشتریان طراحی سایت. مشتریان طراحی سایت بالقوه من عبارتند از شرکت های کوچک، شرکت های فن آوری و شرکت های طراحی سایت، و نه یکی از آنها بازدید از وبلاگ طراحی سایت های نوشتاری آزاد است. به طور خلاصه، شما باید تمرکز استراتژیک و اهداف خود را روشن کنید، زیرا در غیر این صورت تلاش های وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان شما به شما کمک زیادی نخواهد کرد.

محتوای طراحی سایت خود را روان بنویسید
احتمالا هیچ عارضه ای برای تصویر تجاری شما نسبت به این وجود ندارد - این یک قاتل تجاری واقعی است! شما باید زمان زیادی را برای ایجاد پست های مهمان اختصاص دهید، اگر نه بیشتر، همانطور که برای وبلاگ طراحی سایت خودتان به عنوان پست مهمان مهمان می توانید در برابر آسیب بیشتر به تصویر برند خود، نسبت به یک پست با کیفیت پایین در وبلاگ طراحی سایت خود، معامله کنید.متأسفانه، تعداد روزافزون وبلاگ طراحی سایت نویسان مهمان، محتوا را در نوشتن مطالب مورد استفاده قرار می دهند. اول از همه، محتوای طراحی سایت محرمانه برای این روزها سخت نیست، و حتی اگر شناسایی نشود، هنوز معمولا به نظر می رسد که به اندازه کافی به اندازه کافی رد شده است.

به کیفیت محتوای طراحی سایت خود توجه نمایید در مقابل کمیت
به نظر من، این گرایش حاصل از این باور است که شما باید بسیاری از پست های مهمان را برای دستیابی به نتایج قابل توجهی بنویسید - این فقط اشتباه است. از متخصص بازاریابی محتوا بخواهید. یک پست مهمان با کیفیت عالی در یک وبلاگ طراحی سایت معتبر، بسیار بهتر از 10 پست مهمان با کیفیت کم در وبلاگ طراحی سایت های نامناسب می باشد. با استفاده از وبلاگ طراحی سایت های معتبر، من هیچوجه پیشنهاد نمی کنم که شما فقط باید وبلاگ طراحی سایت های برتر را هدف قرار دهید. به دنبال وبلاگ طراحی سایت های میانه ای از طرز تفکر خود با خوانندگان وفادار و رسانه های فعال اجتماعی باشید. بر خلاف وبلاگ طراحی سایت های برتر، این وبلاگ طراحی سایت ها از شما نمی خواهند پست های مهمان حماسی را بپرسند، اما البته آنها نیز هیچ کار متعالی را قبول نمی کنند.

محتوای مورد نیاز کاربران طراحی سایت خود را در معرض دید قرار دهید
لحظه ای که پست مهمان شما می آید، شما شروع به دریافت ترافیک طراحی سایت ارجاع به طراحی سایت خود از لینک های موجود در محیط زیست خود خواهید کرد. با این حال، این اشتباه رایج مبتدیان را نپذیرید که اجازه دهید محافظ شما در این مرحله باشد. شما باید یک طرح روشن برای سرمایه گذاری در ترافیک طراحی سایت و قرار گرفتن در معرض دید شما از پست مهمان داشته باشید.
یک راه عالی برای انجام این کار، مسیریابی ترافیک طراحی سایت به یک صفحه فرود خاص است که شما می توانید بازدیدکنندگان را اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما برای دریافت مشترکین برای کتاب جدید شما باشد، تمام ترافیک طراحی سایت ارجاع شما باید به صفحه اشتراک ایمیل شما هدایت شود. به طور مشابه، اگر هدف شما خرید مشتریان طراحی سایت باشد، سپس ترافیک طراحی سایت باید به یک صفحه اختصاصی فروش یا صفحه خدمات خود هدایت شود.
همانطور که گوگل با استفاده از هر الگوریتم جستجوی خود به تأیید بیشتر بر محتوای طراحی سایت با کیفیت می پردازد، وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان مجبور است در آینده نزدیک برجسته تر شود. اما برای استفاده کامل از این کانال بازاریابی بسیار موثر، شما نیاز به تنظیم مناظر خود را بر روی تصویر بزرگ به جای صرفا به دنبال مزایای کوتاه مدت است. در مورد اهداف خود روشن کنید و از اشتباهاتی که در این پست به چشم دیده اید جلوگیری کنید و شانس موفقیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

 8 
 : سپتامبر 17, 2018, 12:21:19 pm 
نویسنده sitecode - آخرين ارسال توسط sitecode
محتوای کاربرپسند برای طراحی سایت


محتوای کاربرپسند برای طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان مشتاق، اغلب در ابتدا به چالش کشیدن برای ایجاد ترافیک طراحی سایت به طور منظم، ایجاد اعتبار و به دست آوردن مشتریان طراحی سایت ثابت می کند. حتی اگر شما همیشه محتوای طراحی سایت با کیفیت بالا را در وبلاگ طراحی سایت شرکت خود قرار دهید، ممکن است هنوز بخشی از آن را پیش بیاورید تا بتوانید به طور خاص از خوانندگان (و یا مشتریان طراحی سایت آینده نگر) پیروی کنید.
یکی از راه هایی که من پیدا کردم این است که در سرعت بخشیدن به کارها و دستیابی به تمام اهداف فوق موثر باشد، وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان در طراحی سایت های دیگر است. به نظر می رسد ساده است، آیا این نیست؟ این نیست 3 اشتباه رایج وجود دارد که اغلب به کار سختی که در تلاشهای وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان شما گذاشته اید هدر رفته است. در اینجا چگونگی قربانی شدن آنها را نمی بینید.

هدف از تولید محتوا را در طراحی سایت خود مشخص نمایید
پدیده وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان بی اهمیت شده است به ویژه از زمانی که الگوریتم های گوگل شروع به تبدیل شدن به کیفیت بیشتر گرا بود. فقط به خاطر وبلاگ طراحی سایت نویسی به این دلیل که همه چیز را انجام می دهید، پرش نکنید. برای هر تلاش بازاریابی برای موفقیت در دراز مدت، ابتدا باید یک هدف مشخص داشته باشید.

محتوا در حوزه کسب و کاری طراحی سایت خود تهیه نمایید
بگذارید بگوییم شما به دنبال معرفی محصولات یا خدمات خود به یک بخش خاص از بازار هستید. پس از آن شما باید به برخی از وبلاگ طراحی سایت های برتر در صنعت توجه کنید که اکثر مشتریان طراحی سایت احتمالی شما احتمالا بازدید می کنند. این امر به ایجاد یک تصویر معتبر برای نام تجاری طراحی سایت شما و ایجاد ترافیک طراحی سایت واجد شرایط کمک می کند.همین امر برای خرید مشتری نیز هست. ارسال پست های مهمان را به برخی از وبلاگ طراحی سایت های مشهور که مشتریان طراحی سایت آینده نگر شما احتمالا بازدید.
در حال حاضر، اگر هدف شما برای دریافت لینک ها باشد، انتخاب شما از وبلاگ طراحی سایت های هدف به طور واضح تغییر خواهد کرد. خودم یک نویسنده آزاد، اشتباه نگارش وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان را در وبلاگ طراحی سایتهای نوشتاری آزاد به امید گرفتن مشتریان طراحی سایت انجام دادم. من ترافیک طراحی سایت و لینک ها را از پست های مهمان دریافت کردم، اما نه مشتریان طراحی سایت. مشتریان طراحی سایت بالقوه من عبارتند از شرکت های کوچک، شرکت های فن آوری و شرکت های طراحی سایت، و نه یکی از آنها بازدید از وبلاگ طراحی سایت های نوشتاری آزاد است. به طور خلاصه، شما باید تمرکز استراتژیک و اهداف خود را روشن کنید، زیرا در غیر این صورت تلاش های وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان شما به شما کمک زیادی نخواهد کرد.

محتوای طراحی سایت خود را روان بنویسید
احتمالا هیچ عارضه ای برای تصویر تجاری شما نسبت به این وجود ندارد - این یک قاتل تجاری واقعی است! شما باید زمان زیادی را برای ایجاد پست های مهمان اختصاص دهید، اگر نه بیشتر، همانطور که برای وبلاگ طراحی سایت خودتان به عنوان پست مهمان مهمان می توانید در برابر آسیب بیشتر به تصویر برند خود، نسبت به یک پست با کیفیت پایین در وبلاگ طراحی سایت خود، معامله کنید.متأسفانه، تعداد روزافزون وبلاگ طراحی سایت نویسان مهمان، محتوا را در نوشتن مطالب مورد استفاده قرار می دهند. اول از همه، محتوای طراحی سایت محرمانه برای این روزها سخت نیست، و حتی اگر شناسایی نشود، هنوز معمولا به نظر می رسد که به اندازه کافی به اندازه کافی رد شده است.

به کیفیت محتوای طراحی سایت خود توجه نمایید در مقابل کمیت
به نظر من، این گرایش حاصل از این باور است که شما باید بسیاری از پست های مهمان را برای دستیابی به نتایج قابل توجهی بنویسید - این فقط اشتباه است. از متخصص بازاریابی محتوا بخواهید. یک پست مهمان با کیفیت عالی در یک وبلاگ طراحی سایت معتبر، بسیار بهتر از 10 پست مهمان با کیفیت کم در وبلاگ طراحی سایت های نامناسب می باشد. با استفاده از وبلاگ طراحی سایت های معتبر، من هیچوجه پیشنهاد نمی کنم که شما فقط باید وبلاگ طراحی سایت های برتر را هدف قرار دهید. به دنبال وبلاگ طراحی سایت های میانه ای از طرز تفکر خود با خوانندگان وفادار و رسانه های فعال اجتماعی باشید. بر خلاف وبلاگ طراحی سایت های برتر، این وبلاگ طراحی سایت ها از شما نمی خواهند پست های مهمان حماسی را بپرسند، اما البته آنها نیز هیچ کار متعالی را قبول نمی کنند.

محتوای مورد نیاز کاربران طراحی سایت خود را در معرض دید قرار دهید
لحظه ای که پست مهمان شما می آید، شما شروع به دریافت ترافیک طراحی سایت ارجاع به طراحی سایت خود از لینک های موجود در محیط زیست خود خواهید کرد. با این حال، این اشتباه رایج مبتدیان را نپذیرید که اجازه دهید محافظ شما در این مرحله باشد. شما باید یک طرح روشن برای سرمایه گذاری در ترافیک طراحی سایت و قرار گرفتن در معرض دید شما از پست مهمان داشته باشید.
یک راه عالی برای انجام این کار، مسیریابی ترافیک طراحی سایت به یک صفحه فرود خاص است که شما می توانید بازدیدکنندگان را اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما برای دریافت مشترکین برای کتاب جدید شما باشد، تمام ترافیک طراحی سایت ارجاع شما باید به صفحه اشتراک ایمیل شما هدایت شود. به طور مشابه، اگر هدف شما خرید مشتریان طراحی سایت باشد، سپس ترافیک طراحی سایت باید به یک صفحه اختصاصی فروش یا صفحه خدمات خود هدایت شود.
همانطور که گوگل با استفاده از هر الگوریتم جستجوی خود به تأیید بیشتر بر محتوای طراحی سایت با کیفیت می پردازد، وبلاگ طراحی سایت نویسی مهمان مجبور است در آینده نزدیک برجسته تر شود. اما برای استفاده کامل از این کانال بازاریابی بسیار موثر، شما نیاز به تنظیم مناظر خود را بر روی تصویر بزرگ به جای صرفا به دنبال مزایای کوتاه مدت است. در مورد اهداف خود روشن کنید و از اشتباهاتی که در این پست به چشم دیده اید جلوگیری کنید و شانس موفقیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

 9 
 : سپتامبر 17, 2018, 11:04:45 am 
نویسنده amirali96 - آخرين ارسال توسط amirali96
چند دلیل برای سفر به استانبول در پاییز : استانبول در پاییز حال و هوای دیگر دارد. در این فصل بارندگی ها در استانبول بسیار بوده و هوا رو به سرد شدن می کند. تنها نکته منفی سفر به استانبول در پاییز، همین بارندگی است، مابقی تنها طبیعت زیبا و بکر است. نگران آب و هوا نباشید، استانبول آب و هوایی مدیترانه ای، مرطوب، و نیمه گرمسیری داشته و بارندگی در سال با شدت های متفاوتی اتفاق می افتد. اما در حالت کلی، بهترین زمان سفر به استانبول، فصل پاییز است. هرچند بارندگی ها زیاد بوده اما رطوبت و حرارت متعادل می شوند. با شروع پاییز، تورهای لحظه آخری استانبول، با قیمت مناسب تری ارائه می شوند. بهترین کارهایی که در فصل پاییز در استانبول میتوان انجام داد، قدم زدن در پارک های باصفای آن است. اما تنها به اینجا ختم نمی شود، یک لیست برای توریست ها و گردشگران تور پاییز استانبول فراهم کرده ایم تا بهترین خاطرات را در این شهر بگذرانند، با لست تورز همراه باشید :جنگل بلگراد استانبولحنگل بلگراد، یکی از زیباترین منطقه شهر استانبول بوده که در هر فصلی نوع دیگری از زیبایی و شگفتی خود را نشان میدهد، در فصل پاییز اما این جذابیت بیش از حد ممکن است. اگر میخواهید ساعاتی را به دور از شلوغی شهر گذرانده و در طبیعت ارامش خود را بدست آورید، جنگل بلگراد را فراموش نکنید. این جنگل برای برپایی پیک نیک همراه با خانواده بسیار مناسب است.بندر بیوک آدا استانبولجزیره بیوک آدا یکی از استراحتگاه های همیشگی مردم ترکیه بوده و همینطور مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول است. این جزیره جاذبه های بسیار خوبی مثل کلیسای آیا یورگی، تپه های بلند، کالسکه های قدیمی و ... دارد. تپه های بیوک آدا بهترین منظره را در پاییز به سمت دریای مرمره دارند.پارک امیرگان استانبولپارک امیرگان، یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول بوده که سرتاسر آن را گل های رنگارنگ، فواره های بلند و آبشارها فراگرفته اند. در این پارک سه سالن سلطنتی و کافه، زمین بازی مخصوص کودکان، مسیرهای مخصوص پیاده روی و ... فراهم شده. پارک امیرگان بهترین انتخاب برای گردش خانوادگی و پیاده روی در یک روز زیبای پاییزیست.جنگل فاتح استانبولدر پایان، یکی از بهترین مکان هایی که در هر فصل از سال زیباست، جنگل فاتح است. در این جنگل بکر و زیبا میتوان از بالای ماسلک استانبول را زیر نظر داشت و یا مشغول دوچرخه سواری یا پیاده روی شد. همینطور مکان بسیار مناسبی هم برای برپایی پیک نیک داشته که پیشنهاد می شود.

 10 
 : سپتامبر 17, 2018, 02:04:05 am 
نویسنده companyregisterir - آخرين ارسال توسط companyregisterir
مراحل ثبت برند در شهرستان به صورت زیر می باشد:
برای ثبت برند تجاری، در ابتدا تقاضانامه ای به اسم اظهارنامه ثبت علامت تجاری را تسلیم اداره ثبت و مالکیت صنعتی باید کرد.
ارسال اظهارنامه که باید شامل اطلاعات نام و نام خانوادگی، محل سکونت صاحب برند باشد.
ارسال کردن ده نسخه از لوگو یا طرح علامت مورد تقاضا
متقاضی ساکن باید اظهارنامه محلی خود را در تهران، برای ارسال ابلاغیه ها و نامه ها معرفی کند.
در انتها توجه داشته باشید که پاسخ اداره یکی از سه حالت ذیل خواهد بود:
اخطار نقص /  رد پرونده / آگهی نوبت اول
که در حالت آگهی نوبت اول، یعنی ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و باید نسبت به ارائه مدارک اقدام کرد.

اطلاعات بیشتر در
ثبت برند بانک اطلاعات ثبتی

صفحه: [1] 2 3 ... 10