صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 : فوریه 17, 2018, 12:22:44 pm 
نویسنده start11 - آخرين ارسال توسط start11

طپش قلب طراحی سایت با سئو:

در مقاله امروز می خواهیم در مورد سئو صحبت کنیم . طپش قلب طراحی سایت با سئو را برای شما توضیح دهیم. چطور می توانید طپش قلب طراحی سایت با سئو همیشه حیاتی نگه دارید.
در دنیای دیجیتال امروزه هر ساله به الگوریتم های مربوط به سئو آپدیت می شود یکی از دغدغه های همه وب سایت سئو است و ناشی بودن در امر سئو و استفاده از سئو سیاه باعث می شود وب سایت شما پنالتی و جریمه شود. وب سایت شما به جای این که رتبه های خوبی در موتور جستجوگر گوگل نداشته باشید.
سئوی On page

فاکتور های مهمی در سئو داخلی طراحی سایت وجود دارد. فاکتور های مهم آن سرعت وب سایت ، ساختار بهینه سایت و برچسب هایی که در سایت قرار داده می شود. باید گفت ساختار سایت بسیار مهم است که خدمت یا محصولات را به بهترین نحو نمایش دهد. همچنین سرعت لودینگ سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو داخلی است که بازدیدکنندگان در اگر بیشتر از ۵ ثانیه طول بکشد بازدیدکنندگان از سایت خارج می شوند. و تگ های برای هر متن می گذارید که مرتبط با موضوع سایت باید باشد و کلمات کلیدی در آنها گنجانده شود.
ریسپانسیو با دستگاه های مختلف

یکی از فاکتورهای مهم سئو ریسپاسیو بودن وب سایت ها است . گوگل در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته است سایت هایی که ریسپانسیو نیستند از نتایج جستجوها حذف کند. دلایلی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها این است که ۸۵ درصد بازدید کنندگان سایت از طریق موبایل سایت را باز می کنند. اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد کاربران سایت را به صورت بهم ریخته می بینند.
گواهی SSL

بیش از ۲ سال است که گوگل برای امنیت وب سایت پروتکل HTTPS را در نظر گرفته است . این امر سبب می گردد که اطلاعات وب سایت شما ایمن شود و از آنها حفاظت شود. این پروتکل شرایط ایمن برای کاربران و طراحی سایت برقرار می کند. وب سایت هایی که دارای این گواهینامه هستند ارزش بیشتری دارد و همین طور با استفاده از این گواهینامه شما می توانید نماد اعتماد دو ستاره دریافت کنید.
جستجوی

شما می توانید برای هر کدام از محتوای خود یک Snippet داشته باشید . این قسمت کمک می کند تا متای توضیحات در جستجوها به راحتی در نتایج جستجوها باشد. استفاده از متای توضیحات در بهینه سازی و سئو وب سایت موثر است. در جستجوها گوگل یک جایگاهی برای لوکال در نظر می گیرد که برحسب لوکال می تواند نتایج را به کاربران نشان دهد. این امر در سئو وب سایت ها خیلی مهم است.
برای موفق در بیزنس و کسب و کار خود حتما یک استراتژی در نظر بگیرید با انتخاب دقیق یک استراتژی می توانید یک سئو و بهینه سازی خوب برای وب سایت داشته باشید. با این کار در نتایج جستجوی گوگل هم می توانید رتبه های خوبی کسب کنید. طپش قلب طراحی سایت با سئو می توانید به بیزنس خود رونق دهید و از بهترین های دنیای وب باشید.

طراحی وب سایت . طراحی وب سایت



 12 
 : فوریه 17, 2018, 05:27:18 am 
نویسنده hamlebar - آخرين ارسال توسط hamlebar
بورس نیسان برگشتی از تهران به شهرستان و بالعکس از خدمات حمل بار با تعرفه ارزانتر نسبت به دیگر باربری ها ، توسط باربری و وانت بار ایرانکس انجام می پذیرد. تعریف نیسان برگشتی : شاید بخواهید بدانید منظور دقیق از نیسان برگشتی یا وانت برگشتی چیست و چه تفاوتی با دیگر خدمات حمل بار توسط وانت بارها و اتوبارهای کلان شهرها و سراسر ایران دارد؟ امروزه راهکارهای مقرون به صرفه ای برای حمل بار برون شهری برای مشتریان وجود دارد و مطمئنا اکثر مردم جامعه از نحوه این روش خدمات آگاه نیستند و اغلب محموله خود را با هزینه های بسیار بالا توسط باربری ها و آژانسهای تاکسی بار تلفنی یا وانت بار تلفنی شهر خود جابجا میکنند. نیسان برگشتی یا بار برگشتی  به بارهایی گفته می شود که از شهری به شهر دیگر توسط رانندگان و  خودروهای مختلف حمل می شوند  که پس از تخلیه به دنبال بار زدن به سمت شهر خود و یا مسیری نزدیکی شهر خود هستند تا مسیر برگشت را خالی برنگردند و به همین منظور به باربری هایی مراجعه میکنند که به دلیل قیمتهای مناسب تر آنها نسبت به دیگر رقبا ، تعداد سفارش بالاتری دارند و پس از مراجعه به این باربری ها در مدت زمان کمی بار شهر مورد نظر خود را دریافت نموده و به شهر خود یا مقصد مورد نظر خود باز می گردند. شاید پرسشی به ذهنتان برسد و آن این است که آیا راننده با آن کرایه کم حاظر به بارگیری و حمل آن می شود و اصلا برای او و باربری ها صرف دارد یا خیر ؟ در جواب باید بگوییم درست است که کرایه از حد متعارف خود پایین تر است اما از آنجایی که زمان برای راننده خیلی مهم است و نمیتواند زمان زیادی را جهت بارگیری در شهر مقصد بماند و باید زودتر به شهر مورد نظر خود بازگردد ، از این رو یا باید تصمیم بگیرد که مسیر بازگشت را خالی برگردد و یا اینکه تن به توافق با کرایه برگشتی باربری بدهد و این تصمیم را نسبت به تصمیم اولی در ارجعیت امر بگذارد. نکته مهم این است که باربری های نیسان برگشتی هم سود زیادی از این نوع بارها ندارند و ازجاییکه کرایه نهایی اعلام شده به مشتریان خود زیر تعرفه معمول خود می باشد از این رو با سود کمتری اقدام به صدور بارنامه می نمایند . از مزیت های این روش این است که سود و کرایه نهایی برای راننده و باربری کمتر میشود اما  تعداد سفارشات بالا می رود و هم مشتری با این کرایه ها راغب تر است بار خود را به این باربری ها سفارش دهد و هم راننده مدت زمان زیادی را برای بار زدن به شهر مورد نظر خود صرف نمیکند و مجبور نمی شود که بدون بار برگردد. از طرفی باربری ها هم وقتی تعداد بارشان زیادتر می شود در نهایت رضایت بیشتری نسبت به کرایه هایی با نرخ بالاتر دارند. اگر دقیق تر به موضوع بارهای برگشتی نگاه کنیم ، متوجه میشویم که دقیقا همان روشی را انجام می دهند که پایانه های باربری مرکزی در کلان شهر ها انجام میدهند. در واقع باربری ها زمانی که باری از طرف مشتری به آنها اعلام می شود ، آن بار را به روشهای مختلفی به رانندگان اعلام می نمایند که در اصطلاح به آن اعلام بار می گویند و کلیه موارد مربوط به بارگیری ائم از نوع بار ، وزن و ابعاد بار ، کرایه بار  و زمان ومکان بارگیری و تخلیه بار را اعلام می نمایند تا رانندگان به راحتی بتوانند از میان بارها ، بار مد نظر خود را انتخاب و جهت حمل آن اقدامات لازم را انجام می دهند. بعضی از این باربری ها که با نرخ برگشتی یا قیمت برگشتی فعالیت میکنند ، گاها بارهایی را از مشتری می پذیرند که از لحاظ وزن و ابعاد و حجم ، بسیار کمتر از ظرفیت کامل خودروی مورد نظر است و به همین دلیل از باربری درخواست صدور بارنامه را با کرایه کمتری از تعرفه های برگشتی خود دارند و باربری های برگشتی نیز پس از پذیرش بار آنها با کرایه کمتر ، به دنبال خودرویی هستند که بار آن با مقصد بار ذکر شده یکجا باشد و یا در مسیر همان شهر باشد و از طرفی قسمتی از خودرو برای بارگیری بار کمتر ظرفیت لازم را داشته باشد و در اینصورت پس از هماهنگی و کسب اطلاعات مورد نظر هر دو بار را با یک ماشین ارسال می نماید که در اصطلاح به این گونه بارها ” بار روباری ” گفته می شود. بارهای روباری یک سوم و گاهی نصف قیمت و حتی دوسوم قیمت بار کامل از طرف باربری ها با صاحبان بار توافق می شود و این بستگی به وزن و ابعاد و نوع بار روباری دارد که لازم به ذکر است باربری ایرانکس سفارش کالاهای  رو باری را از طرف مشتریان خود نمی پذید ، مگر در موارد خاص آن هم با توافق هر دو طرف صاحبان بار مورد نظر. در مجموع باید بگوییم بار برگشتی روش سفارش مقرون به صرفه ای برای مشتریان و رانندگان عزیز می باشد و هر سه طرف قرار داد بارنامه از انجام آن رضایت کامل دارند.


http://iranexco.com

 13 
 : فوریه 15, 2018, 08:23:18 am 
نویسنده start11 - آخرين ارسال توسط start11
اصول در طراحی سایت:

شما به عنوان یک گرافیست یا طراحی سایت باید بتوانید به خوبی اسلایدر هایی را برای سایت تان طراحی کنید . این اسلایدر ها باعث نمایش هرچه بهتر وب سایت شما خواهد شد . و همچنین باعث جذب مخاطبان بیشتر می شود. وب سایت شما بدون مخاطب عملا هیچ گونه کارایی نخواهد داشت و بیشتر از هر چیزی به یک صفحه ی نقاشی شده شباهت خواهد داشت . بنابراین باید بتوانید باطراحی وب سایت اسلایدر های مناسب باعث کاربرپسند شدن هرچه بیشتر سایت تان شوید.

 

 

 

اصول طراحی سایت اسلایدر چیست
 

برای جذاب و زیباتر شدن هرچه بیشتر اسلایدر های طراحی شده تان باید سعی کنید از تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا استفاده کنید. همچنین می توانید از اسلایدر های مفهومی استفاده کنید این اسلاید ها چون پس از نمایش برای مخاطب تداعی کننده ی موضوعی خواهند بود بیشتر نیز در ذهن مخاطبان باقی خواهند ماند.

 

باید تلاش کنید که اسلایدر طراحی شده تان مطابق با موضوع سایت تان باشد زیرا در غیر این صورت هرچقدر هم اسلایدر طراحی شده تان زیبا باشد چندان کارایی برایتان نخواهد داشت و باعث بازدید بیشتر مخاطبان و کاربران نخواهد شد. بنابراین به موضوع همخوانی اسلایدر ها و موضوع سایت توجه ویژه داشته باشید. همچنین سعی کنید از متحرک سازی برای اسلایدر تان استفاده کنید زیرا باعث توجه بیشتر مخاطبان و بیشتر دیده شدن ان می شود.

به رنگ ها در طراحی سایت تان توجه ویژه داشته باشید . رنگ و طرح اسلایدر تان باید با طراحی سایت مورد نظر هارمونی داشته باشد و چیز متضادی از یکدیگر نباشد . مثلا در صورتی یک سایت از رنگ های سفید یا صورتی طراحی شده است اسلایدر را از رنگ مشکی طراحی نکنید زیرا جلوه ی زیبایی نخواهد داشت و همچنین باعث جلب توجه مخاطبان نخواهد شد زیرا این ناهمگونی از دید یک مخاطب به نوعی نا زیبا و ازار دهنده خواهد بود.

 

اسلایدر ها به دو گروه مفهومی و اسلادر های مفهومی تقسیم می شوند. اسلایدر های معمولی که که دارای تصاویری گویا و قابل فهم برای مخاطبان دارند. اما اسلایدر های مفهومی دارای تثاویری مبهم گونه هستند که در واقع هر عکس می تواند نماد یا نشان یک موضوعی باشند و مخاطب با دیدن هر عکس موضوعی در ذهنش تداعی و یاداوری می شود. برای مثال در اسلایدر های مفهومی می توان برای انتقال حس سرما و بجای نمایش یخچال می توان در تصاویر از یک یا چند گلوله برفی استفاده کرد تا مفهوم سرما به خوبی به مخاطب منتقل شود .


 طراحی سایت . طراحی سایت


 14 
 : فوریه 14, 2018, 06:39:30 am 
نویسنده آرل - آخرين ارسال توسط آرل
این پل با عرض 24 متر در نزدیکی شهر تاریخی جوجیاجیائو قرار داشته و متشکل از فضاهایی جهت گردهمایی و همینطور دید به مناظر اطراف می باشد. طرح شرکت MVRDV برای این پل، که هم برای عابر پیاده و هم عبور اتوموبیل طراحی شده است، در مسابقه مربوط به طراحی آن، برتر شناخته شده و در سال 2019 طبق برنامه ریزی های انجام شده، تکمیل خواهد شد.
طرح شرکت MVRDV که برنده مسابقه طراحی پل Dawn در شانگهای بوده است، شامل سازه ای به طول 80 متر می شود که به یکی از جاذبه های این منطقه تبدیل خواهد شد و زندگی روزانه و فعالیت های اجتماعی را در خود جای خواهد داد. این پل در نزدیکی شهر تاریخی جوجیاجیائو و در حدفاصل پل "فنگ شنگ" و پل کم تردد "کینگ پو رود" قرار گرفته است. این پل با عرض 24 متر آینده این منطقه را نوید می دهد چرا که با طرح خود به ارزش های این منطقه خواهد افزود و همینطور تعاملات اجتماعی را به کنار این رودخانه خواهد کشاند. تکمیل پروژه این پل، انتظار می رود که در سال 2019 تحقق یابد.
پل Dawn مجاور یک منطقه مسکونی تازه ساز در حاشیه شهر جوجیاجیائو و نزدیک به مسیر تردد تاریخی پل فنگ شنگ که از سال 1571، از جاذبه های این منطقه می باشد، قرار گرفته است. این پل به خوبی توانسته است با محیط زیبای اطراف خود ارتباط برقرار کند، چرا که در طراحی آن سعی شده است از پالت رنگی و متریالی که در محدوده اطراف آن وجود دارد، استفاده شود. رنگ سقف های طوسی رنگ خانه ها، در آسفالت طوسی پل استفاده شده است در حالیکه دیوارهای سفید خانه های اطراف در کنار سازه شاخص سفید رنگ پل، نمایان تر می شوند. چوب های قرمز استفاده شده در خانه های اطراف در طراحی عرشه پل الهام بخش بوده اند و آب سبز رنگ و طبیعت سبز رنگ اطراف، به صورت استفاده از درخت و المان های سبز بر روی عرشه پل ظاهر شده اند، چنانکه در پل فنگ شنگ نیز چنین است.
ون چین شای، یکی از شرکای MVRDV در باره این پروژه می گوید: "ساختار پل Dawn در جهت عمودی، حس سبکی و لطافت را به تصویر می کشد و هدف ما تامین یک منحنی کم ارتفاع مطبوع برفراز رودخانه بوده است که به علاوه با منظر اطراف تلفیق شود. علاوه بر تلفیق شدن، هدف ما این بوده است که پلی خلق کنیم که عموم مردم را به زندگی بر روی خود و پیرامون خود دعوت کند و اینکه بعلاوه برای همه مردم قابل دسترس باشد ،چه آنها که روی پاهای خود حرکت می کنند و چه آنها که از ویلچیر استفاده می کنند."
طرح شرکت MVRDV پاسخ مناسبی در برابر محدودیت های پروژه، هم در مورد سطح اشغال و هم در مورد ارتفاع آزاد پل، بوده است و چالش ساخت پلی با کوتاهترین مسیر و شیب مناسب را به خوبی حل کرده است. بعلاوه این پل راهکاری برای دید به شهر تاریخی جوجیاجیائو ارائه کرده و فضای مورد استفاده عابران پیاده را به حداکثر رسانده است. برای کاهش سرو صدا و الودگی هوا ناشی از مسیر حرکت اتوموبیل بر روی پل، قسمت فوقانی خرپای میانی با ساختاری مبتکرانه پوشش داده شده است. این ساختار مبتکرانه در حقیقت پلکان های مسطحی است که به صورت سازه سه بعدی نرمی شکل گرفته و بستری برای گردهمایی ها و دورهمی ها فراهم ساخته اند و بعلاوه امکان تجربه دید به رودخانه دیان پو و شهر قدیمی نیز از طریق این پلکان فراهم می شود.

پلکان های طراحی شده روی پل، به عابران این امکان را می دهد که بر فراز پل تردد کنند و همینطور فضایی برای تماشای منظر اطراف و حتی دست زدن به آب فراهم می کند. طراحی این پل به گونه ای بوده است که ساختار آن با رودخانه و شبکه کانال هایی که شهر جوجیاجیائو را شکل می دهند، تلفیق شده و حضور و فعالیت مردم را پیرامون این رودخانه شکل می دهد. بعلاوه در این طراحی حرکت آب رودخانه نیز در نظر گرفته شده است. این رودخانه حدود 80 متر عرض دارد و طراحی پل به گونه ای است که به هیچ وجه مانع حرکت آزاد امواج رودخانه و جریان آن نشود. به علاوه امکان سیل را کاهش داده و باعث حرکت آرام و مستقیم آب در طول رودخانه می شود.
طرح برنده MVRDV از طرف شهرداری جیاجیاجائو انتخاب شده و پیش بینی می شود که در سال 2019 این پروژه به اتمام برسد.
پلان پل
شرکت معماری: MVRDV
موقعیت بنا: جیاجیاجائو، کینگ پو، شانگهای، کشور چین
طراحان MVRDV: وینی ماس (Winy Maas) ، جایکوب فان ریس (Jacob van Rijs) و ناتلی دی وریس (Nathalie de Vries)
شروع ساخت پروژه: سال 2017
منبع تصاویر: کمپانی MVRDV


طراحی و ساخت پل
لینک منبع:https://www.arel.ir/

 15 
 : فوریه 12, 2018, 01:06:41 pm 
نویسنده roozfreight - آخرين ارسال توسط roozfreight


 باربری شهرک غرب برترین شرکت های حمل بار در تهران

باربری شهرک غرب یکی از برترین شرکت های حمل بار در تهران می باشد که خدمات اثاث کشی منزل را انجام می دهد این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنیک اسباب کشی آماده است به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت شما ساکنین محترم استان تهران باشد تا یک اسباب کشی بدونه دردسر را با این شرکت تجربه کنید
این باربری با تجربه ای چند ساله در امر اثاث کشی منزل به صورت شبانه روزی آماده است در تمامی مراحل اسباب کشی در کنار شما ساکنین این محدوده باشد و جابجایی بارهای شما را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهد ، در مرحله اولیه شرکت باربری تهران مشاوره را به شما ارائه می دهد و شما را با روال کلی کار اسباب کشی آگاه خواهد ساخت و بعد از انجام این امور خدمات بسته بندی وسایل منزلرا نیز برای شما انجام خواهد داد بسته بندی اثاثیه منزل طبق اصول انجام خواهد شد و تهیه کلیه موارد بسته بندی که شامل کارتن اسباب کشی و ... می شود این شرکت باربری برای شما تهیه خواهد کرد و به شما ارائه خواهد داد.

اتوبار و باربری تهران مفتخر است که در کنار شما باشد تا یک اسباب کشی بدونه دردسر را برایتان به عمل آورد نگران هیچ چیزی نباشید و فقط کافیست با ما در تماس باشید ما کلیه کار جابجایی بار را برایتان انجام خواهیم داد
این شرکت باربری و اتوبار خدمات خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهد و دارای شعبات زیادی در استان تهران می باشد که می توان به باربری غرب تهران  اشاره کرد که در محدوده غرب تهران اثاثیه منزل را برایتان بسته بندی کرده و جابجا خواهد کرد و می توان به باربری شمال تهران اشاره کرد که این شرکت خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه را به صورت حرفه ای انجام می دهد که و در محدوده شمال تهران اثاث کشی را برایتان انجام می دهد
از محدوده های تحت پوشش باربری روز می توان به باربری فردوس اشاره نمود که در فردوس غرب و فردوس شرق اثاث کشی را به نحو احسنت انجام می دهد و میتوان به باربری شهرک غرب اشاره ای کرد که توسط کارشناسانی مجرب اداره می شود
باربری صادقيه نیز جز این شرکت حمل و نقل می باشد که در محدوده صادقیه و آریا شهر اثاث کشی را انجام خواهد داد
باربری جردن از بهترین باربری هایی است که در محدوده جردن خدمات حمل اثاثیه منزل را انجام می دهد
در همین راستان می توان شرکت طنین بار  را برترین شرکت اثاث کشی دانست که اثاث کشی را انجام می دهد و خدمات خود را در تمامی نقاط تهران انجام می دهد


 16 
 : فوریه 12, 2018, 09:31:15 am 
نویسنده start11 - آخرين ارسال توسط start11

راهکار های پیشرفت طراحی سایت دانشگاهی:
 

راهکار های پیشرفت طراحی سایت دانشگاهی : برای دانشگاه ها در سراسر دنیا راه اندازی و طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . بدون شک یکی از مهم ترین راهکار ها برای موفقیت در این زمینه قرار دادن تجربه کاربری مخاطبین وب سایت در اولویت می باشد . انجام این امر می تواند موجب افزایش نرخ بازگشت سرمایه در دراز مدت گردد .

وجو نام و لوگو دانشگاه در طراحی سایت :
آرم و نام دانشگاه می بایست به خوبی در کلیه بخش های وب سایت ، قابل مشاهده باشد . توجه داشته باشید که تعداد بالایی از مخاطبین وب سایت دانشگاه تان ، به طور مستقیم وارد صفحه ی اصلی طراحی وب سایت  نخواهند شد . از این رو نیاز است کلیه صفحات وب سایت ، دارای اطلاعات کافی در رابطه با دانشگاه را به مخاطبین انتقال دهند . به طور مثال ممکن است دانشجوی اقتصاد یک دانشگاه ، به خوبی با وب سایت دانشگاه خود آشنایی داشته باشد ، اما لزوما این مساله ، برای تمامی افراد صدق نمی کند . با انجام این کار می توانید اعتبار بیشتری به برند دانشگاهی خود دهید .

صفحه درباره ما طراحی سایت :
این بخش یکی از مهم ترین بخش ها در یک طراحی سایت دانشگاهی می باشد . کاربران می توانند در این قسمت از سایت راجع به دانشکده شما اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند . شمار بالایی از وب سایت های دانشگاهی در این صفحه دارای اشتباهاتی می باشند و از اطلاعاتی استفاده می کنند که حوصله کاربران را سر می برد . بهتر است برای این قسمت از یک بخش با عبارت خلاصه استفاده نمایید تا اطلاعات مهم دانشکده را به صورت کوتاه و مختصر در این بخش قرار دهید . علاوه بر موارد ذکر شده برای افزایش جذابیت این صفحه می توانید از ویدئو های کوچک نیز استفاده نمایید .


 17 
 : فوریه 10, 2018, 06:58:15 am 
نویسنده آرل - آخرين ارسال توسط آرل
نتیجه 8 سال همکاری شرکت معماری Snøhetta و هنرمند نروژی Bjarne Melgaard، یعنی پروژه "خانه ای برای مردن"، هم اکنون در نمایشگاه جدید Tjuvholmen در شهر اسلو، کشور نروژ به نمایش عمومی گذاشته شده است. این نمایشگاه که توسط گروهی از معماران و هنرمندان ترتیب داده شده است، هم اکنون طرح این خانه و استودیو منحصر به فرد را به نمایش گذاشته تا جهت ساخت، تاییدیه کسب کند. این بنای مجسمه ای شکل که قرار است در محدوده خانه سابق ادوارد مونش و کارگاه او در اسلو غربی ساخته شود، بحث های زیادی را پیرامون این مسئله برانگیخته که چگونه می تواند درخور میراث یکی از مشهورترین هنرمندان نروژی باشد.

یکی از موسسان شرکت معماری Snøhetta، Kjetil Trædal Thorsen در مورد این بنا می گوید: "با همکاری مجموعه آثار هنری سلواگ (Selvaag) در این طرح، قصد داشته ایم داستانی متفاوت از اینکه چگونه یک بنا خلق می شود، بیان کنیم. این طرح محصول یک همکاری گسترده و جذاب و میان رشته ای است که به روش های متعددی ارزش های داخلی شرکت ما را به نمایش می گذارد. "

این پروژه از سال 2011 آغاز شده است یعنی زمانیکه هنرمند نروژی Bjarne Melgaard، با برادران سلواگ ایده ساخت مجسمه ای را مطرح کرد که بتواند در قالب یک خانه عمل کند. برادران سلواگ که سابقه دیرینه ای در حمایت از هنرمندان دارند، ایده او را پذیرفته و کمی بعدتر شرکت Snøhetta به این پروژه وارد شد. و از آن زمان میان این شرکت و هنرمند تبادل ایده، طرح، مدل سه بعدی و اسناد طراحی صورت گرفت تا خانه ای ساخته شود که به عنوان خانه و آتلیه خصوصی Melgaard عمل کند.

برادران سلواگ برای سایت پروژه، محدوده Kikkut را پیشنهاد کردند که دهه ها در قسمت غربی اسلو متعلق به خانواده سلواگ بوده است. این سایت به خودی خود  به عنوان منطقه موردعلاقه هنرمندان بوده است چرا که تقریبا در مجاورت منطقه Ekley و خانه و آتلیه سابق ادوارد مونش قرار دارد. از زمانی که تنها ویلای ساخته شده در این سایت در 1989 تخریب شد، دیگر بنایی در این سایت ساخته نشده بود. برادران سلواگ در نهایت به این نتیجه رسیدند که این موقعیت مناسبی است که یک پروژه هنری بلندپروازانه را، برای ادای احترام به هنرمندی که سال هاست آثار او را دنبال می کنند، به تحقق برسانند.

همکاری بین Melgaard  و شرکت Snøhetta برای چند سال به طول انجامید. در طی ورک شاپ ها و مذاکرات متعدد، این هنرمند و معماران Snøhetta ایده های متفاوتی را در مورد فرم و متریال مورد مصرف به اشتراک گذاشتند. Melgaard  طرح های دستی متعددی برای این پروژه زده و آنها را در اختیار معماران قرار داده است که بتوانند طرح دو بعدی و آنالوگ او را به صورت مدل دیجیتال درآورند. بخش بلندپروازانه این پروژه آنجاست که بتوان تصور کرد چه چیز در پشت این طرح های دستی پنهان شده است و اینکه چه فرم سه بعدی می تواند از ورای برگه های کاغذ مربوط به طرح های دستی استخراج شود. با استفاده از ابزارهای دیجتیال، مدل سه بعدی به صورت یک مجسمه شکل گرفت و فعالیت تبدیل هنر به معماری به صورت رسمی آغاز شد.
تبدیل اثر هنری Melgaard  به معماری، یک پروسه دیجیتال پر از ریزه کاری بوده است. بعلاوه این کار شکل دهی به مدلهای دیجیتال شامل پترن های مثلثی در مقیاس کوچک را نیز شامل شده است. شرکت معماری Snøhetta طرح های دستی Melgaard  را در ابتدا عینا مدلسازی کرد، یعنی پیش از آنکه روند تغییر مدل طرح های دستی به طرحی که قابلیت ساخت و اجرا داشته باشد، آغاز شود. سپس تعداد زیادی از مثلث ها از طرح سه بعدی شده، حذف شدند و یک پترن ناهموارتر و هندسی تر به دست آمد و اینگونه نمای بنا شکل گرفت. این خانه در نهایت به صورت یک خانه مثلث گونه از جنس چوب طراحی شد که روی پایه هایی مجسمه گونه و ملهم از شکل حیوانات، قرار گرفته است. در این طرح برای اولین بار اثر هنری این هنرمند،  یک فضای معمارانه را به نمایش می گذارد.

نقاشی های Melgaard  روی نمای هندسی این بنا نیز حک شده اند و رنگ ها نیز روی نما تصویر شده اند. در عین حال رنگ های مات و نیمه شفاف به صورت نور روی نما آمده و رنگ های اشباع، کاملا به درون متریال نما نفوذ می کنند و نور را به داخل بنا راه می دهند و برای اولین بار اثر معماری، یک بیان هنری را شرح می دهد.
در خارج بنا، کانسپت خانه و جهان هنری  Melgaard ، به خوبی مکمل یکدیگرند. درحالی که یکی از فضاها می تواند هم به عنوان استخر هم به عنوان نهارخوری عمل کند، فضای دیگر هم به عنوان فضای کار و هم به عنوان یک اسپا می تواند کارکرد داشته باشد. این عملکردهای متفاوت و همزمان که سابقا وجود نداشته است، نشانه مستقیمی از این هستند که قراردادها و عرف، طراحی و عملکرد این بنا را تحت تاثیر قرار نداده است. این بنا  در نما از پوشش مشکی رنگ بلوط سوخته بهره برده است و بنابراین کاراکتر پوشش بنا به مرور در طول سال ها و فصل ها تغییر می کند. دریاچه کم عمق آب در بیرون بنا، باعث ایجاد حس تعلیق در مورد این بنا می شود.


لینک منبع
طراحی نما و دکوراسیون داخلی
https://www.arel.ir/

 18 
 : فوریه 10, 2018, 06:25:26 am 
نویسنده start11 - آخرين ارسال توسط start11


 

طراحی سایت مزون لباس می تواند به جلب توجه و نظر کاربران منجر شود زیرا که انواع لباس ها در دسته بندی های مختلفی که وجود دارد می تواند در فرمت تصویر و گرافیک زیبا در بستر طراحی سایت مزون درج گردد.

 

 

 

طراحی وب سایت مزون لباس
 

 

طراحی وب سایت مزون می تواند انواع لباس مجلسی ، لباس زمستانی ، مانتو ، کیف و کفش و دیگر انواع لباس ها را می توانید در بستر طراحی سایت مزون لباس درج نمایید. کاربران به راحتی وارد طراحی سایت مزون می شوند و تصاویر از لباس ها و انواع پوشاک مشاهده می نمایند. قیمت لباس ها و دیگر توضیحات که به منظور خرید لباس مورد نیاز می باشد را می توانید به راحتی در بستر طراحی سایت مزون مشاهده نمایید.

 

 

چه قابلیت هایی را در طراحی سایت مزون می توانید درج نمایید
 

 

در بستر طراحی سایت مزون می توانید قیمت لباس، تصویر لباس ، تصاویر از کاتالوگ ها ، درج اطلاعات در خصوص لباس را می توانید به راحتی درج نمایید و کاربران نیز این اطلاعات را مشاهده نمایند. همچنین امکان خرید آنلاین نیز می تواند موجود گردد تا افراد پس از انتخاب لباس مورد نظر خود بتوانند به صورت اینترنتی پرداخت نمایند و نیز اینکه در در خصوص تحویل نیز می توانید به ادرس مشتری ارسال نمایید.

 

 

قابلیت ها در طراحی سایت مزون لباس

 

امکانات زیر می تواند از جمله قابلیت هایی باشد که در طراحی سایت مزون لباس درج گردد و بر کارایی طراحی سایت شما بیفزاید.

 

 

امکان ثبت نام و پروفایل سازی توسط کاربران

امکان خرید آنلاین لباس و پوشاک


 19 
 : فوریه 07, 2018, 09:35:36 am 
نویسنده start11 - آخرين ارسال توسط start11
قواعد طراحی سایت موفق:
 

روند طراحی سایت یک روند زمان بر و پیچیده است و دارای نکات و دستورات فراوانی است که باید به دقت رعایت شود. و همچنین درخواست ها و نیاز های سفارش دهنده ی سایت که باید به دقت در روند و پروسه ی طراحی لحاظ شود. در ادامه به برخی از ویژگی های یک طراحی سایت موفق اشاره داریم که امیدواریم این مطالب باعث بهبود روند طراحی و همچنین بهبود عملکرد سایت مورد نظر شما نیز شود.

 

قواعد طراحی سایت را جدی بگیریم
 

اینکه سایت شما بتواند به یک جایگاه مناسبی در بین عموم دست یابد به عوامل و پارامتر های مختلفی وا بسته است که شاید یکی از مهمترین انها مطالب سایت شما است که باید به دور از هرگونه غلط های املایی و اطلاعات ناقص و غیر حقیقی باشد. اینکه شما فروشنده ی کالاهای خود هستید و یا کالاهای سایر شرکت هارا به صورت ان لاین عرضه میکنید در هر دو صورت شما باید اصل صداقت را به طور تمام و کمال رعایت کنید و اطلاعات درست و ارزشمند را به مخاطبانتان ارائه دهید در غیر اینصورت انها به سایت های دیگر مراجعه خواهند کرد بنابراین پس از طراحی اصل مهم و مورد توجه بهینه کردن مطالب سایت شماست.

 

قاعده ی دیگری که باید برای موفقیت طراحی سایت تان به خوبی رعایت کنید انطباق سایت تان با مرورگر های مختلف است. ده ها نوع مرورگر وجود دارد و مخاطبانتان نیز ممکن است از قدیمی ترین نوع کامپیوتر ها تا پیشرفته ترین انها بازدید کننده ی سایت شما باشند بنابراین سایت شما باید بتواند با شماری از بیشترین و معروف ترین مرورگر های موجود سازگاری داشته باشد.

استفاده از تصاویر مرتبط با حیطه ی فعالیت سایت و گرافیک بسیار خوب باعث جذب هربیننده ای می شود. از رنگ ها به درستی و با ترکیب مناسب استفاده کنید . رنگ سفید رنگ غالب اکثریت سایت هاست و به طور عموم کابرپسند است. از رنگ های تیره و به طور کلی مشکی به علت ناخوانا بودن و نامفهوم شدن مطالب تان تا حد امکان کمتر استفاده نمیید.

 

چندرسانه ای بودن سایت یک امتیاز است اما باید اطمینان داشته باشید که تمامی مخاطبان سایت تان امکان مشاهده و یا رد کردن این فیلم ها یا تصاویر را داشته باشند تا از نظر ساختاری در مرورگر های مخاطب دچار اشفتگی و بهم ریختگی نشود.



 20 
 : فوریه 07, 2018, 06:54:42 am 
نویسنده sitecode - آخرين ارسال توسط sitecode
طراحی سایت دامداری



طراحی سایت دامداری
طراحی سایت 
آیا طراحی سایت  دامداری ایده ای برای پیشرفت کاری است ؟
اگر شما به فکر پیشرفت کار دامداری صنعتی هستید ، پس افکار دامداری سنتی نیاز های شما و مشتریان شما را برطرف نخواهد کرد . اکنون زمان آن نیست که شما فقط به فکر راه اندازی دامداری با ایده های قدیمی و سنتی باشید . زیرا با این ایده های سنتی زمانی به مشکل خواهید خورد و قادر نخواهید بود محصولات دامی خود را به فروش برسانید. چاره کار شما تنها دسترسی داشتن فعالان بخش صنایع دامی به شما و محصولات شما در کمترین زمان می باشد.

در طراحی ساین دامداری چطور قادر خواهیم بود دسترسی مشتریان را بر آورده کنیم؟
طراحی سایت دامداری به شما کمک میکند تا در کمترین زمان و به صورت شبانه روزی و بی وقفه پاسخگوی نیاز مشتری ها باشید، و مشتری ها میتوانند در اسرع وقت با مراجعه به طراحی سایت شما سفارشات خود را به ثبت برسانند . به دلیل اینکه مشتری ها همیشه به صورت حضوری به شما دسترسی نخواهند داشت ، تنها راه ارتباطی که با شما میتوانند داشته باشنداز طریق اینترنت و طراحی سایت شما خواهد بود .
در این بین بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو بهترین راه برای بازاریابی شبانه روزی سایت شما میباشد. مثلا اگر فروش لبنیات و شیر و پنیر را در گوگل بهینه سازی کنید تمامی حرفه ها و مشاغل قادر خواهند بود شما را به راحتی پیدا کنند و مشتری محصولات دامداری شما باشند.
جستجوی کلمه فروش محصولات دامی در گوگل می تواند تمامی نیازهای ارتباط با مشتری را از طریق سایت به شما بدهد و بدون اینکه تبلیغات گشترده داشته باشید. در دسترس مشتریان هستید. که از هر جای ایران بخواهند با شما بتوانند در اسرع وقت تماس حاصل نمایند.

پیاده سازی امکانات طراحی سایت دامداری به چه صورت انجام می گیرد؟
•   با طراحی و پیاده سازی صفحه اول و اصلی سایت دامداری قادر خواهید بود تمامی محصولات و خدمات و رزومه کاری و شماره تلفن خود را در آن قرار دهید.
•   در طراحی سایت دامداری اسلاید و تصاویر مربوط به تمامی محصولات دامی بصورت فتو شاپ طراحی خواهد شد.
•   در طراحی سایت دامداری با طراحی صفحه در باره ما قادر خواهید بود در مورد کار خود توضیحات لازم را به کاربران ارائه دهید.
•   با طراحی سایت صفحه محصولات صنایع دامداری به طور کامل به همراه توضیحات و جزییات دقیق آنها اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهید.
•   با طراحی سایت صفحه تماس با ما و ارتباط با ما به همراه نمایش دقیق آدرس خود در نقشه گوگل به کابران اطلاعات دقیقی خواهید داد.

طراحی سایت مشابه دیوار
 

 

 

طراحی سایت مشابه دیوار با عنوان طراحی سایت آگهی ، طراحی سایت درج آگهی به صورت عمومی و یا تخصصی که با شاخه های مختلف که با هدف درج اگهی ها در دسته بندی ها و شاخه های مختلف موجود می باشد. امروزه می توانید طراحی سایت مشابه دیوار را می توانید در دسته بندی های تخصصی مانند درج آگهی ماشین ، درج آگهی خدمات عروسی و غیره فراهم نمایید.

 

 

 

 

 

طراحی وب سایت مشابه دیوار
 

 

طراحی وب سایت مشابه دیوار قابلیت هایی همچون درج آگهی ، امکان درج توضیحات ، تصاویر مربوط به آگهی ، درج ویژگی ها و فاکتورهایی که می تواند در پروسه اثرگذار باشد و نیز همچنین می تواند شاخص های متعددی که می تواند به جذب نظر و توجه کاربران تبدیل گردد را می توانید در بستر طراحی سایت خود درج نمایید.

 

 

طراحی سایت مشابه دیوار چه امکناتی را فراهم می آورد؟
 

 

 

طراحی سایت مشابه دیوار و یا دیگر سایت های درج آگهی موفق می تواند با قابلیت های امکان ایجاد نمود پروفایل توسط کاربران ، ثبت نام ، امکان درج آگهی ، مشخص نمودن دسته بندی های مختلف را فراهم می آورد. طراحی سایت مشابه دیوار می تواند ترافیک بالایی از کاربران را به سمت خود جذب نماید و کاربران بسیاری را به منظور مشاهده آگهی و نیز همچنین درج نمودن آگهی در خود جمع می نماید که اغلب درج آگهی به صورت رایگان می باشد و این امر عاملی می باشد که به جذب ترافیک بیشتر منجر می گردد و در مقابل می توانند برای درج بنر و یا خدمات و سرویس های ویژه مبلغ را دریافت نمایند. البته می توانید درگاه آنلاین برای پرداخت مبلغ در ازای درج آگهی را فراهم نمایید تا پروسه به صورت آنلاین انجام گیرد و مبلغ به واسط درگاه اینترنتی انجام گیرد.


صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10